söndag 20 mars 2011

Plötsliga lunchgäster

Maken åkte ut till Arlanda för att fika lite med en vän som bor i Norrland och skulle nu åka till Barcelona en vecka med sin pojkvän. Det var lite för lite tid för dem att åka hit till oss eftersom vi bor söder om stan, men när han hämtade dem så visade det sig att de hade mer tid än de trott så de kom hem till oss för några timmars snack och fika. Lite hastigt och lustigt så fick jag göra en choklad-sockerkaka. Jag blev ju väldigt ledsen för det. Väldigt. Synd att jag inte har lunchgäster oftare så jag får baka. Till dem alltså. Jag äter ju inte sånt ... Host, host.

3 kommentarer:

Ebba Range sa...

Stackars dig då som fick hosta också så plötsligt:-):-)

nillas liv på pinnen sa...

Gott, gott, gott.
Tror jag måste kolla i frysen om vi har någon glass.

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Ja det är väldigt synd om mig! Chokladsockerkaka OCH hosta. Hm. ;)

Nilla: Glass funkar också. ;)