torsdag 10 mars 2011

Lägenhetsbestyr #876230890398205

Nu har jag varit en sväng i mammas lägenhet igen. Nu var det fotografering som stod på schemat (en galet snygg fotograf för övrigt! Jag var tvungen att gå undan så jag inte skulle stå och dreggla på objektivet (eller objektet kanhända??), det kanske blir dåliga bilder då...). Bilderna ska bli klara om någon timme och sedan ska det ordnas så annonsen kommer ut i eftermiddag. Ska lägga en länk till hemnet sedan när den kommer så får ni se hur fint vi gjort.

Efter en matlåda med fisk från igår så ska jag nu ta en kopp kaffe och samla ihop mig för en snabb tur till Farsta för att göra lite bankärenden och annat trist.

Åsså var det ju det där med det som började på "pl" och slutade på "ugga". Har fortfarande inte kommit på vad det var... Playa och skugga...? Plättar i en tugga...? *funderar vidare*

1 kommentar:

Ebba Range sa...

Väntar på länken:-) Kul att du fick något snyggt att kolla på förutom golv och väggar:-)
I Farsta har jag bott en massa år ...