onsdag 9 november 2011

Vilken glädje!


Vilken härlig morgon! Att sitta här med kaffekoppen och läsa igenom nattens händelser och se att man fått en utmärkelse, det är så glädjande så det är inte klokt. Jag blir så himla lycklig varje gång jag får en utmärkelse, och det här gjorde min dag.

Tack underbaraste EBBA för den här fina, fina utmärkelsen.

Med den här awarden följer också vissa regler precis som det brukar göra med sådana här utmärkelser.

1. Klistra in awarden på din egen blogg.

2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.

3. Välj ut några personer (helst fem) som du vill ge awarden till.

4. Lita på att dina följare sprider kärleken till sina andra bloggare.

5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Och nu kommer den svåra uppgiften: hitta 5 st som jag ska ge den vidare till. Det finns så många jag vill ge den till, men jag har bestämt mig för att ge den till 5 personer vars bloggar jag alltid besöker (även om jag inte skriver i dem varje dag...) och vars bloggar alltid får mig att reflektera på olika sätt, oavsett om det gäller skrivandet eller viktiga frågor i stort. Glädje och inspiration är viktigt, därför ger jag utmärkelsen vidare till dessa 5 fantastiska kvinnor:

Ebba. Jag bollar tillbaka den till dig, eftersom du är en klippa. Jag blir så glad varje dag av dig. Du berikar bloggvärlden.

Maria E. För att du är en så klok och fin människa, som gör så fina scrappade saker. Också. Förutom den fantastiska boken du skrivit.

Helena. För att du alltid kommer med uppmuntrande ord till mig i min blogg. Det är så viktigt med uppmuntran.

Katarina. För att vi kämpar för samma dröm, och det är så härligt med en blogg där jag känner igen mig så mycket och som inspirerar mig och pushar mig i skrivandet.

Joanna. För att du har en så vacker blogg, och för att du är en så otrolig kvinna som ger ut din bok själv på eget förlag. Du är en riktig inspirationskälla.

Till alla andra fantastiska kvinnor där ute: ni är underbara ni också! Vad vore min värld utan er?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men, what a joy! Tack snällaste du för awarden och för SÅ fina ord!
:-)

Maria Engelwinge sa...

Tack fina goa du! Mer kärlek åt folket, säger jag!
Puss <3

Joanna Björkqvist sa...

Åh, vad glad jag blir! Tusen tack, snälla du, för den awarden!

Eftersom jag faktiskt fick den i måndags också (hu, vad jag känner mig bortskämd!) nöjer jag mig med att tacka mjukast för den den här gången...