torsdag 10 november 2011

655 ord

Det är allt jag har orkat skriva nu på kvällen. Ganska bra ändå tycker jag, och jag ser det som ett friskhetstecken att jag orkar sitta och skriva igen. Woohoo!

Imorgon ska jag till vårdcentralen för att få ett läkarintyg, plus att jag ska ta prover för att kolla sköldkörtelns värden. Något jag borde gjort för ett tag sedan, men vad göra när labbtiderna på vårdcentralen är urusla...

Snart sova, men först ska jag se klart kvällens program av House. Lööööv it!

4 kommentarer:

Ebba Range sa...

Bravo att du orkat skriva alls:-)

Jag brukar ha som mål att skriva 500 ord varje dag, då menar jag 7 dagar i veckan. Vissa dagar blir det mindre och vissa dagar mycket mer. Men när jag räknar snittet över lång tid så ligger jag på 500 ändå.

Joanna Björkqvist sa...

Bra kämpat! Hoppas det går bra med intyg och allt idag!

Emmelie sa...

Bra jobbat! Ibland är det trots allt svårt att få ur sig ett enda ord...

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Det är bra med 500 ord/dag. Även om man inte tycker att det är så mycket så blir det ju en hel del i slutändan i alla fall. :) Bra gjort! :)
Kram

Joanna: Tack fina du! :)

Emmelie: Ja visst är det?! Jag är nöjd trots allt med de stackars ord jag lyckats klämma ur mig idag. :)