fredag 18 november 2011

Nej nu orkar jag inte mer...

Nu har jag nog pillat klart i manuset tror jag. Jag orkar inte se det mer, och det borde väl vara ett tecken på att det är färdigt för inskick?!

Nu längtar jag efter att ta tag i mitt 1700-talsmanus igen. Det kanske jag hinner imorgon. Vi får se. Maken och dottern har åkt iväg till Västerås för att jaga (första gången dottern är med för att se hur det är), och jag är hemma med sonen. De kommer hem imorgon kväll eller så, så vi får väl se hur morgondagen blir beroende på väder. Blir det bra väder åker vi iväg någonstans, men vid dåligt väder blir vi hemma och gör något skoj.

Men lite skrivande ska jag väl hinna med. Vill! Ska!

Nu sitter sonen och tittar på Nicke Nyfiken och äter Pringles-chips = fredagsmys. :) Nu ska jag ta och mysa med honom en stund.

6 kommentarer:

Kati sa...

ja, när man inte tål att se det längre är det nog så att man för närvarande gjort allt man kan för det. :) Lycka till! :P Hur många ex ska du skicka iväg? Skickar du både via mail och via post?

Ninas skrivarlya sa...

Katarina: Jag har inte bestämt alla förlag än, men de flesta vill ju fortfarande ha manuset i pappersform så det blir en massa printande sedan. ;)

Joanna Björkqvist sa...

Låter som du kommit till vägs ände - bra! Så ska det kännas! Då är det dags att hålla tummarna för att något förlag nappar - annars ger du bara ut boken själv och jag köper direkt! :)

Ha en fin fredagskväll!

Ninas skrivarlya sa...

Joanna: Ja, det är nog vägs ände nu med manuset. Det får bära eller brista. :)

ha en fin fredagkväll själv! :)

Anneli Stålberg sa...

Någonstans måste man ju sätta punkt! :)
Ha en riktigt skön helg!
Kram!

Ninas skrivarlya sa...

Anneli: Visst är det så, och nu har punkten satts i det här manuset. :)
Ha en jättefin helg du med!
Kram