onsdag 2 november 2011

No NaNoWriMo...

Nej, det blir inget NaNoWriMo i år. Heller. Jag känner att tiden inte riktigt är på min sida så att hinna skriva 1667 ord/dag känns inte överkomligt. Dessutom hade jag inte någon manusidé som jag kände höll ordentligt, så jag får spara mig och kanske köra min egen NaNo senare. Just nu vill jag bara bli klar med redigeringen av mitt första manus så det kan ut och flyga på en sista resa. Jag hinner inte riktigt med att redigera heller eftersom det är höstlovsvecka och barnen är hemma, och jag massor att planera och rätta inför måndagen. Puh!

Lycka till alla ni som jobbar hårt med NaNoWriMo! Önskar jag var en av er...

3 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Det är en bra idé det där NaNo, men jag hinner inte heller, tyvärr.

Ser fram emot att höra hur det går med slutarbetet av ditt redan skrivna manus istället! :)

Ninas skrivarlya sa...

Joanna: Lovar att uppdatera. :)

Hanna Lans sa...

Tack för lyckatillet! Jag körde på hårt igår för att inte få ihop ett endaste ord idag ...