torsdag 3 november 2011

Host, host...


Hostar ut lungorna snart... Usch. Barnen har haft seglivad hosta, och nu tycks jag ha ärvt den när den äntligen gett med sig hos dem... Det blir en lugn dag idag kan jag lova. Jobbade riktigt duktigt igår (klapp på min egen axel):
  • Skrev klart och skickade in slutversionen av uppsatsen till universitetet
  • Planerade en kurs som jag ska ha med tvåorna
  • Rättade examinationsuppgifter
Idag kanske jag hinner redigera lite mer på mitt manus. Sonen han kollar in filmsnuttar på tåg på Youtube, och dottern jobbar på ett grupparbete med en kompis, så det är lugnt och skönt hemma. :)

4 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Så jobbigt med hosta! Jag minns med fasa när jag hade rethosta senast - det vara i flera veckor och kom alltid retsamt nog just när jag skulle sova.

Hoppas du hinner fila lite på manuset, för jag blir mer och mer nyfiken! :)

Ninas skrivarlya sa...

Joanna: Ja fy, det är riktigt jobbigt med hosta. Usch. Barnen har dragits med hostan i flera veckor så jag hoppas jag slipper ha lika länge... :(

Hihi, jo jag ska nog hinna greja lite med manuset också idag.

Ebba Range sa...

Fyy - så jobbigt. Hoppas den inte påverkar dig för mycket även om den väl finns där ett tag.
Själv slapp jag min annars obligatoriska hosta under min senaste (alldeles nyss) förkylning. Som ett under!

STOR KRYA-PÅ-KRAM

Ninas skrivarlya sa...

Tack Ebba! :)