torsdag 23 juni 2011

Glad Midsommar och glad sommar


Jag ska nog ta en bloggpaus ett tag, för just nu känner jag att jag inte har något alls att säga. Jag sitter hemma med sonen och grejar på varenda dag och pillar lite i manuset när jag hinner. Det känns som att det inte är så mycket att blogga om. :) Däremot lär det bli mer att skriva om i höst när jag börjar mitt nya liv som lärare...

Just nu håller jag på och springer på intervjuer och i början på nästa vecka ska jag bestämma mig vilken som ska bli min arbetsplats i höst. 2 skolor har erbjudit mig jobb, och på tisdag ska jag gå på en intervju till. Vi får se vad som händer.

Men som sagt, det är väldigt lugnt och skönt i mitt liv just nu, och nu ska jag nog ta lite sommarlov från bloggen också. Kanske skriver jag något inlägg om något skulle inträffa, men jag kommer att läsa era bloggar lite då och då för att hålla mig lite uppdaterad. Annars kan ni följa mig på Twitter, för där kommer jag uppdatera lite oftare.

Imorgon ska vi fira midsommar med syster med familj, och det känns jätteskoj.

Fram tills vi hörs igen, GLAD SOMMAR och ha en GLAD MIDSOMMAR också!

6 kommentarer:

Ebba Range sa...

Glad midsommar till dig oxå:-)

Lite paus kan vi alla behöva ibland - ska nog ta en jag med lite längre fram. Men jag kommer att sakna dig jättemycket.
Vi "ses" i höst om inte annat - stor kram och ett fång med midsommarblomster ifrån hagen till dig<3

Hanna sa...

Glad Midsommar till dig också! Och lycka till med nya jobbet!

Åsa Hellberg sa...

Tack detsamma, Nina!

Katarina sa...

Glad midsommar, hoppas vi "hörs" igen snart. :)

Anneli Stålberg sa...

Ha en riktigt skön sommar och lycka till med jobbsökningen!
Kram!

Desirée sa...

Önskar dig en härlig sommar!!!