torsdag 9 juni 2011

Ny bloggutmärkelse- Tack Ebba!


Jag blir så himla glad för de bloggawards jag får. De visar att det jag skriver trots allt har någon betydelse ändå i den enorma cyberrymden, och att mina ord "syns" bland alla ord som skrivs över världen. Det gör mig ödmjuk och väldigt tacksam och glad att jag blir uppmärksammad.

Den här KRAM-utmärkelsen fick jag av underbara Ebba, och här är motiveringen:
Jag vill skicka en KRAM-Utmärkelse vidare till Nina: http://ninasskrivarlya.blogspot.com för hon behöver alla kramar som finns i hela världen så tufft som det varit i hennes privatliv på sistone och för att hon skriver vidare utan att ge upp och för att hon pluggar och mycket mer.

I den här awarden ingår två utmaningar och det är:
* Att krama den första person du träffar efter att ha läst det här
Det blev min lille son som fick min kram när jag hämtade honom på dagis.

* Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och lägg ut den på bloggen
Tio saker jag är bra på:
1) Att sjunga
2) Att brodera
3) Att lyssna
4) Att äta lakrits
5) Att äta annat godis också för den delen
6) Att njuta av livet
7) Att vara omtänksam
8) Att låta trädgården förfalla (hrrm inget jag är stolt över direkt... hihi)
9) Att vara stark när jag som bäst behöver det
10) Att tåla stress

Nu ska jag skicka utmärkelsen vidare tillsammans med en kram, och de skickar jag till:

Ebba. För att du är så fenomenal på att peppa mig med ord som är helt underbara och så poetiska så jag blir tårögd. KRAM

Anneli. För att du, liksom jag, kämpar vidare mot målet att bli utgiven. Du hoppas, ramlar, kravlar dig upp, borstar av dammet och hoppas vidare. En dag ska din dröm bli sann! KRAM

Åsa. För att du alltid inspirerar och för att du alltid kommer med en liten fin kommentar i bloggen, oavsett vad man skrivit om. KRAM

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Tack snälla du!
Kram!

Ebba Range sa...

Aha - en lakritsälskare till:-) Jag har gått igenom hela mitt lager och nu är det abstinenstomt:-(
Kram

Ebba Range sa...

Ojdå - glömde tacka för att jag fick en KRAM-utmärkelse jag oxå av dig. Blev förstås tårögd av din motivering<3
KRAM

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack!