lördag 11 juni 2011

Massor av böcker...


Satt igår kväll och klickade till mig en massa böcker på adlibris. Det blev en diger lista på 17 böcker och dryga 1700 kr... *host, host* Så mycket kan jag inte beställa, så jag ska ta och redigera listan lite innan jag skickar iväg den. Men det finns ju så mycket spännande att läsa... Allt från Jane Austen till deckare ligger i min önskelista. Det finns inget som är så härligt som att packa upp ett bokpaket med nya fräscha böcker som man bara går och smeker på, drar in lukten av och bläddrar lite i och bara längtar efter att få läsa.

Det finns inget som är så ljuvligt som böcker.

6 kommentarer:

Marica sa...

Hejsan :) Hur fick du in din sugnatur från mylivesignature, har försökt och försökt och jag får snabbt ett anfall hahahaha.. tacksam för svar!

Maria Engelwinge sa...

Visst är det härligt med böcker? Jag känner precis som du när jag får hem ett bokpaket. Ljuvligt:).
Kram

Anonym sa...

För 1700 spänn kunde du köpt riktigt behövliga kläder åt mig istället! :)
/E

Anneli Stålberg sa...

Böcker är underbara. Det finns få saker som är bättre än att få hem ett härligt paket med böcker :)
Kram!

Ninas skrivarlya sa...

Marica: När du gjort din signatur på mylivesignature, gå in på "Want to use this signature" klicka på den länken. Sedan "generate HTML code". Kopiera den koden. Gå sedan in i blogger, "Inställningar", och sedan "Formateringar". Längst ner finns en ruta där det står "Mall för inlägg". Kopiera in koden där och spara sedan. Voilá! :)

Maria:Mmm... helt underbart!

Gumsan: Om du läser vidare i mitt inlägg så ser du att jag skriver att jag inte kan köpa böcker för 1700 kr... ;) Har inte riktigt råd med det... ;) Pözz

Anneli: Visst är det så! Det är lycka, verkligen. :)

Ebba Range sa...

Doften är viktig och hur boken låter när jag öppnar den. En del böcker knakar så härligt:-)
Kram