måndag 20 juni 2011

Jobb å annat pyssel

Det är mycket nu. Är hemma med sonen som nu har sommarlov, och har massor att pyssla med. Idag var jag på en intervju på ett företag, och jobbet var mitt om jag ville ha det. :) Nice. Men jag ska på intervju på ett annat ställe på onsdag också, så får vi se därifrån vad som händer. Imorgon åker dottern till England på språkresa och ska vara borta 3 v. Mammahjärtat blöder... :( Men det kommer att gå bra, det är jag övertygad om.

Nu ska det bli kaffe och en stunds uppsatsskrivande medan sonen tittar på film. Vem sade att TV:n inte är en bra barnvakt?! Hehe...

7 kommentarer:

Tina sa...

Kul! Grattis! :-)
Vad är det för jobb?

Åsa Hellberg sa...

Vad kul. Grattis till populariteten:)

Thuniis sa...

Jag hitta de på www.billigaarbetsklader.se och visa de åt Marcus, så för några veckor sedan hade han beställt de, fast de var inte särskilt billiga tyvärr men fina, ett tips bara om du köper dom ta några extra str större än du har, jag har annars str 40 men i dessa str 44.

Thuniis sa...

Föresten Grattis till jobb erbjudandet;-)

Anneli Stålberg sa...

Vad kul! Grattis!

Ninas skrivarlya sa...

Tina: Tack. Det är jobb som vårdlärare. :)

Åsa: Haha, tack. Man får vara glad när det väl händer. :)

Thuniis: Ska kolla där, men jag som drar stora stl ändå lär väl inte hitta något om man måste ha så pass mycket större... :(

Anneli: Tack! :)

Ebba Range sa...

Nu svänger det om Nina:-)
Kram