onsdag 22 juni 2011

Idag

Har varit på ytterligare en intervju och det verkade bra där på den skolan. En gymnasieskola där man jobbar mycket ämnesintegrerat, något som jag tycker är bra. Ska få besked på måndag eftersom de skulle intervjua en till imorgon. Ska dessutom på en till intervju på tisdag hos min första praktikplats, och det ska bli lite spännande att få komma dit igen. Sedan får vi se vem jag väljer i slutändan.

Nu har jag alldeles nyss skickat iväg en beställning till adlibris på 1200 kr! Gulp! Ska lägga ut listan imorgon när jag är lite piggare. Nu ska jag sova min skönhetssömn.

Godnatt på er.

1 kommentar:

Ebba Range sa...

Tänk vad bra det låter - att kunna välja vilket jobb du vill ha. Tror du valt rätt inriktning:-)

Det blir till att läsa mycket i sommar - bättre sysselsättning får man leta efter - förutom att skriva o gosa med vovven om man har någon:-)
Kram