söndag 12 juni 2011

A day from hell

Nåja inte helt och hållet ska väl erkännas. Förmiddagen har bjudit på solsken och utejobb i trädgården. Så skönt. Dessvärre blev det en lite tråkigare avslutning på dagen. Ute i trädgården så var det en grop i gräsmattan som jag inte såg, vilket ledde till att jag föll som en fura. Jag trodde bara att jag vrickat till foten, men smärtan som kom efter ett tag var galen! Nu sitter jag på akuten på Södersjukhuset och väntar på röntgen av foten. Suck!

För att ytterligare späda på eländet så såg jag nu på mailen att jag fått sista refuseringen på mina barnboksmanus. Ett standardmail med ett litet personligt tillägg ändå. Blä.

Vad ska mer hända idag då? Bring it on!!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 kommentarer:

Agneta sa...

Tråkigt... Hoppas det inte är något allvarligt med foten utan att den snart är läkt.

nillas liv på pinnen sa...

Fy vad trist! Men smärta kan det vara utan att något allvarligt är skadat, vi får hoppas på det!
Och personliga tillägg lära vara ovanliga...

Tina sa...

*blåser på foten* Hoppas det inte är något! Själv gjorde jag ungefär detsamma i november men jag gick inte till doktorn - med följden att jag har ont än (*korkad!*)

Ninas skrivarlya sa...

stort och smått: Nejdå, det var inget allvarligt. En mjukdelsskada "bara". Så nu är det kryckor som gäller ett tag.

nilla: Ja som tur var så var inget brutet, så jag klarade mig bra i oturen trots allt.
Ja, jag är glad för det lilla personliga tillägget, även om det inte var något märkvärdigt alls. :)

Tina: Ajajaj. Inte bra att vänta så länge. Dags att kolla upp nu kanske? ;) Tack för blås på foten! <3