söndag 25 mars 2012

Skön helg

Återigen har jag haft en skön och avkopplande helg, vilket är SÅ viktigt för mig för att jag ska må bra. I fredags åkte vi och handlade blommor för över 1000 kr i en  nyöppnad Blomsterlandet-butik med en massa härliga erbjudanden. Bland annat 4-stänglade orkidéer för 99 kr! Jag köpte 4 st... sen köpte jag en orkidé till  en annan butik. Så det blev till att stöka om i fönstren en aning för att få plats.

Lördagen ägnades åt plantering av uteblommorna och eftersom det var lite kyligt ute så blev det lite städning av garderober och skafferi också. Sonen var på kalas och roade sig medan vi pysslade på här hemma.

Idag åkte vi runt och tittade på växthus eftersom jag vill köpa ett att ha tomater och lite annat skoj i. Vi får se vad det blir av det. Vi köpte en ny grill också och idag premiärgrillade vi på den. Så gott med grillade fläskkotletter med grönsaksspett, pommes och goda såser till. Mums.

Imorgon är min lediga dag, och ÅH vad jag ska njuuuuta!

Hoppas ni alla haft en skön helg!

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det låter som om du har haft en härlig helg. Hoppas att du får en riktigt trevlig vecka också!
Kram!

Ninas skrivarlya sa...

Tack så mycket Anneli. Hoppas du får en fin vecka du med.

Kram