torsdag 8 mars 2012

Dagarna går så fort...

Jag hinner faktiskt inte med mig själv. Redan torsdag! Vad hände?! Rättning, planering, omstrukturering på jobbet, familj, planering av olika saker inför skolstarten för barnen (bland annat ska dottern göra sångprov på lördag för sin gymnasieskola, hon ska gå estetisk med sånginriktning)... Jag hinner inte pusta ut känns det som. Och att hinna skriva, det är bara att glömma. Det hinner jag på helgen. I bästa fall. Därför längtar jag efter lördagmorgon när jag har ett par timmar för mig själv då sonen leker för fulla muggar och jag hinner skriva lite innan maken kliver upp. Längtar till det!


Nu är det dags för lite mer lektionsplanering. Hejåhå!

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det är helt galet vad tiden går fort.
Lycka till med allt!
Kram!

Anonym sa...

Usch, tiden går alldeles för fort. Jag ska också gå upp tidigt imorgon och skriva... så mysigt när det är tyst och lugnt i huset.
kram!

malin sa...

fattar precis