onsdag 26 september 2012

Ingen bokmässa för mig

Inte i år heller.
Det suger.
Fett.
Jag vill så gärna åka ner till Göteborg, kolla in böcker, förlag, hälsa på författare och bloggvänner (nya bekantskaper och de jag hälsat på förut). Men det blir tyvärr inte i år. Maken ska åka till Island med jobbet, så jag får vara hemma och ta hand om barn och hushåll i stället. Bland annat fyller dottern år på söndag och jag ska ordna lite firande för henne. Nu fyller hon 16 så det är ju inget kalas i den meningen som ska fixas, men hennes pappa kommer så det blir väl lite middag som ska ordnas.

Jag får väl trösta mig med att redigera klart manuset i stället.

Nåja, vad är väl en bal på slottet...

12 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Vad synd! Men det kommer fler mässor, var så säker. :)

Ninas skrivarlya sa...

Hanna: Ja, jag får vackert vänta till nästa år i stället... :)

Kati sa...

Vad synd. Jag ska inte heller dit.

Ninas skrivarlya sa...

Kati: Äsch då. Men nästa år kanske? :)

Agneta sa...

Nästa år! :)

malin sa...

suger fett? :O

synd

Ninas skrivarlya sa...

Agneta: Japp. Nästa år it is!

Malin: Hehe. Alltså, det är aptråkigt. Hoppas du får roligt! :)

Ebba Range sa...

Äh du Nina - vi stannar hemma och redigerar istället ... så har vi något att komma med nästa år!
Kram

Kati sa...

ja nästa år, då banne mig ska vi vara där med våra böcker. :))

MalinC sa...

Ja, som Skrivarvisionären Ebba sa:
Kom igen nästa år med färdig bok!! : )

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Du har en poäng där! :D
Kram

Kati: Det ska vi absolut! :)

Malin: Ja! Det siktar jag på! :)

Anonym sa...

Tråkigt att du inte kan komma men glad är jag att i alla fall redan har fått chansen att träffa dig vid ett tidigare tillfälle och jag hoppas på fler! :-)