onsdag 19 september 2012

Åsas releasefest

Ja, jag skriver Åsas trots att det var två författare till som presenterade sina nya alster. Det var ju bara Åsa jag kände till av dem, så jag skriver Åsas för enkelhets skull.

Ett härligt mingel med god mat (herregud vilka goda ostar! Åt tre omgångar av dem...), gott vin, härlig samvaro och bokprat. Jag fick träffa två nya personer; Ebba och Katarina. Så märkligt det är att det känns som jag redan känner dem, trots att jag inte träffat dem förr. Bara via bloggen. Några bloggerskor som jag träffat tidigare stötte jag också på; Annika, Spader Madame och Susanne.

Nu sitter jag här och fingrar på böckerna i goodiebagen och längtar efter att få dyka in i Åsas bok!
Vilken buffé! Galet gott! I died and came to heaven!

Mums!!!

Christer Nylander pratar om sin bok Maktens offer

Vackraste Åsa visar upp sin fina bok Sonjas hemlighet

Dag Öhrlund om sin bok Skriv din bok och sälj den!

Tre författare och en förläggare

Katarina och Susanne, och jag tror minsann Varg Gyllander skymtar i bakgrunden mellan de vackra kvinnorna...

Underbara Stockholm!

Goodiebagen

Innehållet

Alltså de här smyckena! Armband och halsband. Så sjukt vackra!

5 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det ser helt underbart ut. Man kan bara önska att man hade fått vara med :)
Kram!

Lovable sa...

Jag håller med Anneli! :-) Ser ut som om ni hade ännu en helt underbar releasefest! Vad kul! Kram Helena

Susanne B sa...

Det var roligt att ses igen!

Spader Madame sa...

Trevligt att ses igen och vilka fina bilder du har tagit! :-)

Ninas skrivarlya sa...

Anneli: Så tråkigt att du inte var där.
Kram

Lovable: Det var väldigt trevligt igen.
Kram

Susanne: Jätteroligt! Och jag älskar din klänning! :)

Spader: Trevligt att ses, även om vi knappt han ses. :)