tisdag 18 september 2012

Imorgon: nytt releaseparty!

Imorgon är det dags att gå på mitt livs andra releasemingel. Då är det förlaget Bra Böcker som har lite mingel med tre författare som släpper sina böcker. Bland annat supervackra Åsa Hellberg som snart ska släppa sin andra bok om Sonja; Sonjas hemlighet. Som jag längtar efter att få läsa den!

Men det är inte bara hon som är där. Dag Öhrlund som släpper sin bok Skriv din bok och sälj den, plus Christer Nylander och hans bok Maktens offer.

Spännande ska det bli att gå dit! Tjohoooo!

Vem mer ska dit? Så jag vet vem jag ska hålla utkik efter? :)

4 kommentarer:

Kati sa...

Jag! Vad kul, då kanske vi ses där.

Åsa Hellberg sa...

Välkommen!!! Det ska bli så kul!

Lovable sa...

Gud, så spännande! Det här vill jag läsa mer om sen! Kram Helena

Hanna Lans sa...

JAGVILLOCKSÅ!! *Avundsjuk igen*