lördag 1 september 2012

GRATTIS Susanne!

Ibland händer det! Och nu har det hänt Susanne. Hon har fått ett bokkontrakt på Damm förlag, och jag är så himla glad för hennes skull!!! Liiiiite avundsjuka kan jag känna förstås någonstans i en liten vrå i mig, men mest är jag glad! Som Pernilla skriver så fint i ett inlägg där hon berättar om Simonas debut: "Återigen blev jag avundsjuk. Men också väldigt glad. Den här branschen fungerar så. Alla är avundsjuka på alla, tror att alla andra har det mycket bättre och ändå älskar vi när det går bra. För dem vi gillar."

Susanne, all lycka med din nästa bok och hoppas att jag får blurba den också. ;)

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

maila mig din mailadress.
info@hellbergcoaching.se

Ninas skrivarlya sa...

Åsa: Mailat.

Susanne B sa...

Tack Nina!!