söndag 4 september 2011

Snart 10 000!

Helt otroligt! snart har jag haft 10 000 unika besökare på min blogg! Jag är så oerhört glad och tacksam för alla som kommer och läser hos mig, även om jag vet att bloggen numera är lite halvtaskigt uppdaterad och dessutom inte den mest spännande att läsa då livet inte rymmer så mycket nöjesskrivning för tillfället.

Idag sitter jag och skriver uppsats för brinnande livet. Maken har tagit sonen och åkt iväg en stund så jag ska få det lugnt hemma, vilket jag är tacksam för. Jag har kommit en bra bit på väg nu, och jag börjar ana slutet. 1,5 månad kvar innan jag examineras... Pirrigt!

Nu ska jag fortsätta skriva uppsats. Hejåhå!

5 kvar till 10 000... Oiiii!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul att vara så nära 10 000. Verkligen en milstolpe i bloggosfären! :-)

Perny sa...

Känns skönt att vara del i din framgång ;) grattis

Ninas skrivarlya sa...

Helena: Ja visst är det?! Det känns jätteskoj, även om det samtidigt är lite fånigt att hålla koll på det. ;)

Perny: Hihi. Jag tackar dig allra ödmjukast för det. ;)

Ebba Range sa...

Inte fånigt tycker jag - som gärna kollar statistik på allt möjligt.

Jag håller ordning på hur många flaskor med bubbelvatten som jag tryckt fram - så vet jag när det snart är dags att köpa ny patron = knäppt? Bara lite vá?(Jag gör ett streck för varje flaska på en lapp som jag satt på insidan av skafferiet)
Kram

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Jag tycker det låter klokt! Annars blir det som för oss; patronen tar slut när det är som mest olämpligt. Typ när man har gäster och affären är stängd... Happens all the time. ;)
Kram

Katarina sa...

Grattis! Nu har du sprängt målsnöret!! :)bra jobbat!