söndag 4 september 2011

10 000 och omgjort barnmanus

Ja, då har jag passerat 10 000 besökare. Löjligt att ens bry sig om det, men ändå så kul. Jag är rätt nördig egentligen eftersom jag installerade en besöksräknare bland det första jag gjorde när jag startade den här bloggen. Jag ville se om det är någon över huvud taget som är intresserad av att läsa min blogg, och det visar sig ju att det finns det. Jag är så himla glad för er alla underbara människor som läser och kommenterar i min blogg. Utan er skulle den inte finnas. Faktiskt. Jag var på väg att sluta blogga ett tag i våras, men kom tillbaka igen eftersom jag insåg att jag skulle sakna alla fina människor som jag stött på genom bloggen. Både människor jag träffat på riktigt och människor jag gärna vill träffa. Den dagen jag får mitt manus utgivet, då ska jag bjuda in mina fina bloggvänner på min release. En dag så...

För övrigt så har jag hunnit ändra om lite i ett av mina barnmanus och skrivit om följebrevet till barnmanusen. Nu ska jag låta det vila lite ett par dagar innan jag tar mig an det igen för slutredigering, och så ska jag skicka in det till ytterligare ett förlag som jag av någon konstig anledning inte skickat till!

Har by the way ätit världens godaste äppelkaka med vaniljvisp ikväll. Helt kolhydratfritt förstås... *host, host...*

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Grattis! Jag tycker inte alls att det är nördigt, det är ju kul att ha lite koll :)

Spännande med barnboksmanuset. Hoppas att du får ett ja den här gången. Jag håller tummarna :)
Kram!

Ebba Range sa...

Se där - nu har du varit produktiv på skrivsidan - trots allt:-) Bravo:-)

Äppelpaj med vaniljvisp (vanlijvisp kan jag äta hur mycket som helst av) MUMS!

Inte sluta blogga för allt i världen - då blir det så trist för alla parter.

Kram