måndag 2 maj 2011

En award till!


Jag blir så glad av awards. Riktigt själaglad in i hjärteroten, och det är väl meningen med en sådan här uppskattande award. Den här fick jag av Anneli, och jag känner mig djupt hedrad.

Maria Engelwinge skapade den här awarden och det här är hennes beskrivning:

Under de åtta månader jag har bloggat har jag stött på så många fantastiska kvinnor i bloggvärlden. Starka, kompetenta, intelligenta kvinnor med driv, jävlaranamma, ödmjukhet och talang. Kvinnor som inte gett upp trots att livet tufsat till dem ibland. Kvinnor som jag ser som mina vänner i dag och som alltid finns där för varandra när någon av oss har det jobbigt. Därför vill jag dela ut denna "girl-power award".

Jag skulle helst vilja ge det här priset till er alla, men jag väljer ut några stycken och ber er som får det att sprida detta pris, eller uppmuntran snarare, så att det snart finns över hela bloggvärlden. För jag är övertygad om det kryllar av kvinnor där ute som förtjänar detta.



Nu ska jag skicka den här awarden vidare och den skickar jag till Simona, Cattis, Ebba och Annika.

Inga kommentarer: