söndag 21 november 2010

Mer trevligheter...

Det här mötte upp på rummet:

En ljuvlig fotcreme och en chokladkaka.

Sedan blev det bokshopping med signering. Tyvärr var Martinas senaste bok slut, men jag köpte de andra böckerna. Samma med Denises bok, hon som stod före mig i kön köpte sista boken! Morr... Men Denise gav mig sin mailadress så skulle vi lösa det sade hon. Härligt!

Sist men inte minst så hade de ett prenumerationserbjudande som var svårt att motstå. 3 nr av tidningen, en inträfesbiljett till ett av deras event, en pocket och så den här fina hudcremen.

Längtar till nästa års readtreat! Men då ska jag ha någon med mig, det var inte riktigt lika kul att vara där ensam trots allt. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Välkommen tillbaka!
Vilka fina saker ni fick. Hoppas du har haft det riktigt bra i helgen och att du slapp bli störd av spöken :)

Desirée sa...

Åh, ska definitivt dit nästa år om jag har möjlighet! :) Kanske vi ses?!

Ninas skrivarlya sa...

Anneli: Tack. Jodå jag hade det riktigt bra. Jag blev störd av spöken, ja. Ska berätta mer om det i ett annat inlägg...

My myself and I: Ja det kanske vi gör! Det vore kul. De kommer troligen att ha ett nytt readtreat redan till våren. :)