söndag 17 oktober 2010

Totalt (noll-)ställd!

Sonen och jag var i Globens shoppingcenter och blev där stoppad av en journalist och fotograf från Aftonbladet. De ställde en fråga som skulle komma i morgondagens tidning på sista sidan där de frågar 5 slumpvist utvalda personer om någon aktuell fråga. De frågade om jag tycker att man ska ta hem trupperna från Afghanistan eftersom det nu dött ytterligare en svensk där nere. Jag brukar kunna ha åsikter om det mesta, men det här tog mig på sängen helt. Till slut lyckades jag krysta ur mig något (med journalistens hjälp) och så fotade de mig. Huga. Riktigt pinsamt. Få se om jag ska gå under jorden imorgon... ;)
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: