torsdag 7 oktober 2010

Tack igen!


Tack för era goda råd (ang. loggan) som jag tar till mig. Satt igår och klurade och knåpade på olika lösningar för vad som passar med tanke på startsidans utseende osv. Det senaste budet är nog att jag bara har texten, för det finns en ruta i mitten där man lägger in en bild och där har jag just nu en röd ros som färgklick. Sedan tänkte jag lägga in bilder på smycken som jag ska ha kampanj för osv. :) Ja, ni får se när det är klart. Om inte alltför länge hoppas jag...

Återigen stort tack! Vad gjorde jag utan er?!

Kramar

2 kommentarer:

Tina sa...

Bestämde själv (precis som nu) ;-)
Kram & lycka till med både smycken och böcker ... kanske kan du kombinera dem bägge? personliga små stories + smycke som present att beställa?

Ninas skrivarlya sa...

Tina: Ja kanske det. All reklam är ju bra reklam sägs det... ;)

Kram