tisdag 25 januari 2011

Ingen bra morgon...

Alla har sovit dåligt sista tiden och vi har massor med stress och press på oss pga mammas lägenhet som vi håller på att slita vårt hår över. Allt detta (plus lite annat) gör att vi inte mår så bra i familjen just nu. Imorse exploderade det. Jag och maken skrek åt varandra och sade fula saker till varandra. Inför barnen. Bra gjort där! Moget! Not... Men vi båda är bara människor. Människor som är galet less och trött på allt, och jag håller dessutom på att bearbeta min sorg. Till slut orkar man inte, och är man dödstrött så brister det. No good. No good at all. But I´m only human...

Förlåt K för allt dumt jag sade imorse...

4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Så klart det måste få explodera emellanåt, det viktiga är vad man gör när krutet är bortsmällt.
Kram Åsa

Anneli Stålberg sa...

Jag förstår verkligen att du har det jobbigt med allt som hänt den sista tiden. Hoppas att resten av dagen blir bättre. Mycket bättre!
Kramar!

Desirée sa...

Det måste ut ibland, inte bra att hålla allt inom sig ...

Ninas skrivarlya sa...

Åsa: Ja det är ju det som är det viktiga. Att reflektera över vad som sades och be om ursäkt... Hrrrm... (inte min starkaste sida, men jag lär mig...) :)
Kram

Anneli: Tack så mycket! :) Kram

My Myself and I: Nej det är ju inte det. Det smäller sällan i vårt hus, men när det gör det, då blir det kärnvapenkrig. :/