onsdag 29 december 2010

Hjälp! Jag mailade!


Jahapp, nu har jag skickat iväg mailet. Nu ska det bli spännande att se om jag får något svar inom rimlig tid och vad de skriver. Huga vad nervöst det känns. Kanske de är döless på alla författarwannabes som skickar mail i parti och minut för att höra hur just deras manus ligger till, men samtidigt borde de förstå att man undrar när det drar ut på tiden.

Som Perny skrev i en kommentar till mig: man kan se det som en jobbansökan och då är det bra om man uppmärksammar dem på att man finns. ;) Ingen dum tanke alls. Nu får jag bara vänta på mail från dem, antingen med en förklaring eller en refusering. Eller både och.

7 kommentarer:

Perny sa...

Jag håller tummarna

Caroline sa...

Hej! Håller tummarna! Har själv ett manus på gång men är långt ifrån mål. Däremot följer jag några bloggare som spänt väntar på besked från förlag. Blir alldeles nervös bara jag tänker på att vara i den situationen! Fortsätter att hålla koll på hur det går- vill du kika på min blogg (som dock inte är särskilt gammal) så gå in på www.skrivarstudio.blogspot.com

Mvh Caroline

Åsa Hellberg sa...

Heja!

www.malinrocaahlgren.com sa...

Spännande...

Ninas skrivarlya sa...

Perny: Tack. :)

Caroline: Hej och välkommen hit. Vad kul att hitta en själsfrände till i cyberrymden. :) Ska lägga till din blogg i min lista så jag hittar hem till dig. :)

Åsa: Tack. :)

Malin: Ja verkligen. Nu är det bara att vänta och se.

Anneli Stålberg sa...

Så spännande! Hoppas, hoppas på positivt svar.

Annelie sa...

Håller tummarna för att det nya året inleds med bra besked!