fredag 10 september 2010

God morgon

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop
Jag har suttit och redigerat så mycket så bloggen (och skolarbetet) har blivit lidande. Har inte hunnit med den alls. Men nu är det snart klart. Ska sitta idag och göra klart så jag kan skicka in manuset till förlagen.

Apropå förlag ja. Jag satt igår och kollade in olika förlag. Två har jag helt klara som jag ska skicka till, men jag tänkte även skicka till ett till och då satt jag och letade lite för att hitta ett passande förlag.

Bilden ovan togs imorse på vår terrass. Fick ingen bra vinkel för att få fram ljuset ordentligt i spindelnätet, men det var så oerhört vackert.

Men nu ska jag redigera igen. Hasta la vista!

1 kommentar:

Cattis sa...

Låter som en underbar känsla att få börja skicka till förlag.

Jag återkommer med mina betygsböcker...

kramkram
njut av vädret :)