onsdag 5 oktober 2011

uppsatsen...


Jag är så less på den så jag vill bara gräva ner den i komposten och låta den sakta förmultna.

Men nu ska jag ta mig i kragen och skriva klart. Har en intervju kvar att göra, och uppsatsen ska vara inlämnad om 1,5 vecka! Hjälp! Men jag har faktiskt skrivit klart det mesta i själva uppsatsen. Jag har strukturerat upp den färdigt, så det material jag får från sista intervjun är bara att peta in som citat i den redan klara stommen. Skönt. Just nu ska jag renskriva en intervju och plocka citat från den, och så ska jag skriva klart diskussionen. Det ska jag pyssla med idag på min sjukdag hemma. Blä.

Längtar tills den 28 oktober. Det är dagen efter jag går upp med uppsatsen. Då är jag färdig! Förutom slutredigeringen då...

Men nu: kaffe och jobb!

Pust!

Stånk!

Inga kommentarer: