onsdag 19 oktober 2011

Näe, orkar inte...!

Det bara strular med uppsatsen. Blir tokig på Stockholms universitet. Usch! ska jag någon gång läsa något annat så åker jag hellre land och rike runt än läser på SU! Fy!

Sitter och kollar på resor istället Orkar inte ens bry mig om att fixa saker inför jobbet imorgon eller att läsa på uppsatsen jag ska opponera på. Orkar inte...

Förlåt att jag är så neggo, men jag behöver pysa ur lite. Kollar resor istället och drömmer mig bort... Ta mig härifrån!

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Men din uppsats var ju godkänd...? =O

Kati sa...

Vad är det som har hänt nu?? Finns det något mer som KAN gå snett? Tycker du verkar ha drabbats av det mesta när det gäller den. :(

Perny sa...

Usch, det jättesorgligt att läsa om hur jobbigt du har det med din uppsats. Jag vet att jag, under min studietid, brukade älska just uppsatsskrivande men min c-uppsats förstörde allt för mig på grund av strul. Min handledare fick problem och var inte tillgänglig och jag hade en nitisk examinator, så jag förstår din bitterhet och irritation. Jag känner med dig. Jag hoppas att det nya strulen ordnar sig för dig så snart som möjligt så du kan lägga hela den här härvan bakom dig!