söndag 13 februari 2011

Bloggfri helg

Har haft en lugn helg datormässigt sett... Annars har det varit fullt ös igår i alla fall. Då var vi i lägenheten på förmiddagen och sedan åkte vi till syster i Västerås för lite partaj. Hon fyllde år i veckan och det skulle vi fira igår med lite vänner, grannar, arbetskompisar och andra bekanta. Några kände jag sedan tidigare, andra var nya bekantskaper. Mycket vin, mycket slisk, mycket skratt ... Trevligt.

Dock kom vi inte i säng förrän 2, och sonen vaknade 6.45. Dessutom hade jag sovit uruselt så jag var så lagom pigg när jag skulle upp... Gäääsp! Idag blev en lugn dag med mat, prat och kaffe för att hålla mig vaken.

Det blir nog en tidig kväll. sonen sov i bilen hem från Västerås, så nu kan han inte somna! Jag har suttit med honom en timme och nu löste maken av.

Hej trötthet!

1 kommentar:

Annelie sa...

Hoppas du får sova gott i natt!