söndag 27 januari 2013

#blogg100

Såg en hashtag på twitter: #blogg100 och undrade vad det var för något. Googlade lite på det och hittade att det är en bloggutmaning för att damma liv i bloggar som man kanske känner att man inte har tid för. Många känner kanske att man behöver en kick för att komma igång med bloggen ordentligt och här finns nu en utmaning för alla att vara med och blogga. Det här är en bra utmaning för mig eftersom jag känner av och till att min blogg är astrist och jag känner noll inspiration att skriva i den. Nu måste jag verkligen försöka, för jag vill ju förstås att min blogg ska vara intressant och att folk ska komma tillbaka och läsa i den.

Den här utmaningen går ut på att man ska skriva minst ett inlägg om dagen i 100 dagar. Utmaningen började i onsdags så jag är lite sen, men det gör ju bara att mina 100 dagar blir lite senare än de som började i onsdags. Det spelar egentligen ingen roll, huvudsaken man sätter igång. HÄR finns en länk med info, och HÄR anmäler man sig.

Anmäl dig du med! Mitt #blogg100 startar imorgon måndag.

Let's go!

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det var på tiden, Nina:)

Andra intryck sa...

Jag är också med, ska bli intressant att se vad inläggen kommer handla om. Ser fram emot att läsa dina!

Ninas skrivarlya sa...

Åsa: Haha! Jaja, bättre sent än aldrig. :)

Andra intryck: Kommer att läsa dina med. :)