onsdag 4 april 2012

Vem är jag?

Snart är det påsk, och mitt påsklov har faktiskt redan tjuvstartat. Jag ska vara hemma med lille sjuke sonen imorgon så han förhoppningsvis blir frisk så vi kan flyga till Lanzarote på fredag... Så skönt att vara ledig!

När jag gick min bloggrunda så hittade jag en rolig sak både hos Anneli och hos Joanna. Jag slänger helt enkelt ut en fråga där jag undrar hur ni ser på mig? Jag kommer att berätta sanningen imorgon. Hihi. Självklart känner de flesta av er inte mig personligen, men genom bloggen får man alltid en bild av vem personen bakom bloggen är, och nu blev jag väldigt nyfiken på hur ni ser på mig? Vem är jag? Egentligen? Vad tror ni? Det här blir jättespännande och lite nervöst.

Så sätt igång och skriv hur ni ser på mig. Tack! :)

2 kommentarer:

Lovable sa...

Du är envis som synden, blir arg de dagar då kroppen inte lyder och har så många ideer att du inte vet hur du ska få ihop tiden till att förverkliga dem alla. En riktig mångsysslare som sätter din familj främst och som har många goda vänner som tycker om din omtänksamhet och det du bjuder på! Så! Det var min bild av dig :-) Stor kram Helena

Maria Engelwinge sa...

Hej fina Nina!
Nina är en vetgirig och envis person. Det hon inte kan eller känner till tar hon reda på. Hon ger sig inte när hon satt ett mål, hur motigt det än är. Hon skrattar ofta och har humör, även om hon inte visar så mycket av det på bloggen. Hon kan bli ordentligt arg, men hon är inte långsint. Hon älskar sin familj och sitt hem. Hon tycker om när hela familjen är samlad och alla mår bra. Det är viktigt för henne. Då känner hon sig trygg. Hon har också behov av egen tid då hon får utlopp för sin kreativitet och fantasi.
Puss älskade vän och glad påsk!