torsdag 12 januari 2012

En award igen!


Åh, jag blir så himla glad när jag - trött och glåmig - tittar in i min högst försummade blogg och ser att jag fått en award! Det var just vad jag behövde för att piggna till lite. Tusen och åter tusen tack snällaste Ebba! Du lyser alltid upp min dag med din blogg och dina kommentarer till mig.

Det här var motiveringen:
http://ninasskrivarlya.blogspot.com som är en riktig kämpe på så många vis och som delar min passion för orden.

Ja, jag är nog en kämpe på många sätt, och jag delar helt klart din passion för ordens magiska värld.

Såklart följer det med lite "ordningsregler" för awarden.
  • Liebster betyder ju käraste på tyska
  • Det är meningen att man ska skicka den vidare till 5 andra bloggar som har färre än 200 läsare
  • Så klart ska man tacka den man fått den av
Att skicka till 5 bloggar med färre än 200 läsare/dag är kanske inte det enklaste. Jag vet helt enkelt inte hur många läsare de bloggar jag läser har. Men jag väljer ut några bloggar jag läser ofta och inspireras av, oavsett hur många läsare de har.

Ebba: Du verkar vara en fantastisk människa, och din blogg är alltid lika intressant att läsa.

Anneli: För att vi delar samma längtan efter Spanien och ett bokkontrakt.

Joanna: För en må-bra-blogg som jag inte kan vara utan.

Lovable: Sååå vackra bilder på brudklänningar och bra tankar som får mig att vilja komma åter, igen och igen.

Morran/Hanna: För att din blogg bara är så bra. Rakt igenom.

7 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Åh, stort tack! Januari är aldrig någon bra månad, så en award känns jättetrevlig, och t-v-å känns ju helt fenomenalt!

Ninas skrivarlya sa...

Hanna: Vad bra att jag kan glädja dig. :)

Anneli Stålberg sa...

Tack snälla du! Vilken härlig överraskning :)
Kram!

Joanna Björkqvist sa...

Åh, så glad jag blir! Tusen tack!!!! Och vilka fina ord!!! Den ska jag ta mig an imorgon! Eller faktiskt senare idag, klockan har ju sprungit över midnatt i ett nafs... ;)

Anonym sa...

Grattis, visst blir man glad av att få en award! :-)

Lovable sa...

Oj! Vilken ära! Nu är jag sååå glad! Måste genast fortsätta med award-utdelningarna... Kram och tack!

Anonym sa...

GRATTIS till awarden!