tisdag 22 februari 2011

Refusering # 8762309784091...

Jahapp, ytterligare en standardrefusering på mailen. Nu börjar de rassla in.

Dock väntar jag fortfarande på mitt favvoförlag. Men har förstått att de kan ta god tid på sig... Nu har det gått över 5 månader.

Under tiden skriver jag vidare på 1700-talsmanuset. Om Prövningar (som manuset kallas) inte antas någonstans nu så kommer jag att låta det vila och istället jobba vidare med 1700-talsmanuset och försöka prångla ut det istället. Bara att kavla upp ärmarna och jobba vidare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

:(

nillas liv på pinnen sa...

Kavla upp ärmarna får man ha talang för i den här branschen verkar det som.

Ebba Range sa...

Sorry Nina:-(
Fick du vänta 5 månader på det senaste förlaget/refuseringen oxå? Bra att få veta någon riktlinje.
Fin inställning du har ändå - att du kämpar vidare:-) /Kram

Åsa Hellberg sa...

Om du visste vad många refuserade tjejer jag har följt ett par år... som nu har fått kontrakt.
Vänta du bara:)

Monika Häägg sa...

Tråkigt men inte ge upp, inte ge upp!
Svar på ditt förra inlägg om något att äta och bli sugen på när jag skriver. Jag brukar bli väldigt sugen på ost och torkade aprikoser. Vilken blandning!Jag brukar gå upp i vikt under värsta skrivperioden för jag blir alltid väldigt hungrig!

Cattis sa...

Håll ut, det kommer snart, det brev du väntar på.

kramkram