söndag 20 februari 2011

Lite lugn i stormen

Förlåt för dålig uppdatering. Hade en lugn gårdag med jobb i mammas lägenhet och nu börjar det snart vara klart! Själva lägenheten blir nog klar idag, men sedan har vi förrådet kvar också. Det hinner man ju ordna under tiden lägenheten är ute till försäljning. Snart är det klart. S N A R T !
En liten bild på fredagens fika med Simona... Mmm så gott det var (tack Simona)! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

Agneta sa...

Mmmm! Ser gott ut! Nu blev jag sugen på frukost.

Åsa Hellberg sa...

Jag vet precis hur trevligt det är att fika med henne. Säg till nästa gång, jag har härmed bjudit in mig själv:)

Ebba Range sa...

Mums:-)När jag var 18-20 år åt jag sådan frukost var o varannan dag. Jobbade mitt emot ett kondis - kunde inte låta bli ...