fredag 14 januari 2011

Jag vann!


Sandra hade en utlottning/tävling i sin blogg där man skulle svara på en fråga så kunde man vinna hennes böcker. Jag tänkte att jag slänger in en fråga, men jag vinner ju aldrig (och då menar jag ALDRIG) någonting så jag hade inte stort hopp. Men döm om min förvåning då jag fick mail från henne att jag var en av de fem som vann! Åh vad roligt att få hennes böcker! Jag har varit så nyfiken på dem och har tänkt köpa dem, men nu får jag dem hemskickade istället!

I'm happy! Det är fredag och att dessutom ha varit en av de fem att vinna böcker, då är livet bra trevligt.

3 kommentarer:

Anette sa...

GRATTIS vännen!

Vad roligt.


Kramar @nette

Ninas skrivarlya sa...

@nette: Ja jättekul! Som sagt, jag som aldrig brukar vinna något annars, så det är ju extra kul! :)

Kram!

Cattis sa...

Happy Friday.

Grattis, vännen

kramkram