fredag 28 januari 2011

Bra och dåligt

Ingen bra dag idag heller. Sonen har varit sjövild och jag har fått vara en dålig mamma. Jag har skällt och skrikit (heter det så? det ser skumt ut när man ser ordet...) och till och med svurit högt! Usch så hemska jag är. Men vi kramades länge när han skulle lägga sig. Skönt.

MEN! Nu har jag i alla fall hittat 5 förlag att skicka mina bilderboksmanus till. Få se om jag hinner fixa manusen i helgen. Det blir ju liksom en repris av förra helgen ... och förra ... och förra ... Ja, you get the picture. Men imorgon blir lite annorlunda, imorgon skulle mamma ha fyllt 74 år... Och det är 6 månader sedan pappa begravdes. Fy vad tiden går ändå. Vi ska i alla fall fira hennes födelsedag med tårta, champagne och god mat i lägenheten. Kanske hinner vi med en sväng till Kyrkogården först innan vi åker iväg.

Men nu ska jag sova. It´s gonna be a looooong, loooooooooooong helg.

1 kommentar:

www.malinrocaahlgren.com sa...

KRAM Jag gör också så ibland