tisdag 11 januari 2011

Inspirationsbild

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop
Apropå mitt förra inlägg... fina middagar och så... Här är vårt middagsbord på nyårsaftonen. Vitt, silver, löjrom och champagne.

Skulle ha sett Jane Austens Förnuft och Känsla igår kväll, men missade till min stora förtvivlan de första 45 minuterna!! Hur tänkte jag då?! Nåja, jag fick se en del i alla fall. Letade efter den på STVPlay, men där fanns den givetvis inte. Suck! *snyft*

5 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Jag insåg igår att jag nog alltid har missat början, men sett andra hälften flera gånger:)

Ninas skrivarlya sa...

Ja det är ju bättre än ingenting förstås. :)

www.malinrocaahlgren.com sa...

Jeezez vad du fixar fint :)

Ninas skrivarlya sa...

Malin: Det är min syster som har fixat, inte jag... :)

Maria E. sa...

Oj, vad vackert! Väldigt imponerad:).