torsdag 13 januari 2011

GRATTIS MALIN!

Malin har äntligen fått det besked hon väntat på; hon har blivit antagen! Så otroligt, fruktansvärt roligt, och jag blir så himla glad för hennes skull. Även om vi inte känner varandra "på riktigt" (men vi ska träffas i mars tillsammans med några andra blogg-tjejer, återkommer senare med info om det), så blir det ändå att man lär känna henne på något sätt. Sajberspejs är ett fantastiskt sätt att lära känna nya människor, och genom min blogg har jag fått förmånen att träffa på flera fantastiska människor, bland annat Annelie och Pernilla. Snart ska jag alltså få träffa Malin och @nette (och Annelie igen) och jag hade inte haft den möjligheten om jag inte haft min blogg! Men nu ska jag inte prata om det, nu ska jag hurra för Malin!

HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAAA!!! Hoppas du firar ordentligt nu. Åh vad jag längtar tills jag kommer dit du är nu. Fyyyy vad jag är avundsjuk på dig! SKÅL!

3 kommentarer:

Sofie B-C sa...

Instämmer i vad du skriver om de givande nätverken som utvecklas här (och så klart i gratulationerna till Malin!). Jag länkade just till dina fina inlägg i går omkring samma tema:) Tyckte du skrev så fint om t ex Scribo -Ergo Sum!

www.malinrocaahlgren.com sa...

:´) Fina Nina

Ninas skrivarlya sa...

Sofie: Jag svarade just i din blogg. TAck för de fina orden. :)

Malin: :D fina du!