fredag 31 maj 2013

Rosa skrot

Bild lånad från Sats.se. 
Jag gillar inte att gå på gym. Kan inte tänka mig att jag med min blekfeta, oformliga kroppshydda ska stå och lyfta skrot tillsammans med en massa vältränade män (och kvinnor) och skämmas. Men nu ramlade jag över något som heter Rosa Skrot, som är ett gym/träningscenter för tjejer/kvinnor. På något sätt känns det bättre att det bara är kvinnor där, och jag ska se om jag tar itu med det efter sommaren. Lite dyrt är det ju förstås, men å andra sidan, kan man sätta ett pris på hälsa? Ska nog åtminstone gå dit och prata med dem någon dag och se om tjockisar som jag blir insläppta eller om de har någon BMI-gräns... Hehe. Skojar bara.

Är lite nyfiken på att träna på gym ändå och få starkare muskler, det behövs i min svaga rygg minsann... Får ont i ryggen bara av att stå ett tag. Buu...

Inga kommentarer: