onsdag 28 december 2011

Jullov

Åh så otroligt skönt med jullov. Jag är så trött så det är helt makalöst, så jag tror att nu släpper alla spänningar som jag byggt upp under terminen.

Julen hos min syster var jätteskön och lugn. Vi åt gott, drack gott och bara njöt i fulla drag. Bättre kan det inte bli. Tyvärr blev deras lill-kisse sjuk. Den kräktes massor och den har nu legat på djursjukhus sedan igår med dropp. Förmodligen har den fått i sig något olämpligt. Hoppas den piggar på sig snart och får komma hem.

Vi köpte en x-box med kinect som julklapp till hela familjen, och nu sitter sonen och jag och spelar ett bilspel för fullt här. Kul är det även om vi nåda två är lika kassa. Hehe...

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det låter härligt ... minus den lilla katten.

Lisa sa...

Åh nej, lill-kissen! Men härligt att resten var fint.

Passar på att önska gott nytt år redan nu också :)