söndag 1 maj 2011

Virus och awards

Såja, nu är viruset borta i datorn och nu ska jag bli väldigt försiktg med vad jag laddar ner. Suck. Tänker inte tänka på det längre, så don't get me started... ;)

I helgen har vi börjar röja i mammas förråd eftersom lägenheten försvinner om precis en månad. Vi kom hem med dammlunga eftersom det låg väldigt mycket damm där och dessutom den där hemska källarlukten... den är vidrig att ha i hår och kläder. Usch. Det var skönt att duscha efteråt. Dessutom firade vi med Cava och till och med en liten flaska Gula änkan. Jojomensan, lite äkta vara också. Men det måste sägas att Cavan vann stort över Gula änkan. Det får helt enkelt bli cava hädanefter... Dopff och Rotari är riktiga favvisar. Gottgott.

Till sist måste jag få tacka för awards som jag fått av Anneli och av Perny. Jag ska ta mig an dem imorgon! Tack snälla ni!!! Det värmer så otroligt i mitt hjärta att få awards och bli uppmärksammad. Återigen, tack gulle ni!

Inga kommentarer: