söndag 6 januari 2013

Min testläsare gillar...

Fick mail häromdagen där min testläsare fick säga vad hon tyckte om mitt manus 2. Jag blir så himla glad! Det peppar verkligen att få höra att någon (förutom jag) gillar manuset och tror på det. Nu ska jag bara få min "dom" från lektören också... Gulp! Borde komma snart... *biter ner naglarna till nagelbanden*

Men strunt i det nu. Fram till dess lever jag på de här fina orden:

Jag älskar den!!
Du har fått fram en kanon bestseller här ju. 1700 talet lockar mer nu för mig. Så bra skriven med mycket händelser och den röda tråden fanns med. Jag grät vid två tillfällen, första gången när XXX och andra gången när XXX. Otroligt bra jobbat , skriv mer och mer och mer NU!!!! Du berör med din fina text.
Skicka in denna till förlagen och de kommer häpna av beundran över din skriv förmåga. 
 Lycka till med detta manus och de andra .....
Håll mig underrättad ang hur det går.
Jag vill ha ett signerat ex. ;))
Tack finaste A! Här är en blomma till dig för dina fina ord!!!


2 kommentarer:

Anette sa...

Tack för blomman hjärtat.

Men det är DU som ska ha den.

Ha en fin dag.

Glöm inte att hålla mig informerad om hur det går med allt.


Kramar <3

Anonym sa...

Men wow vilka ord alltså. Varmt grattis till dig. Nu blir jag ÄNNU mer nyfiken på din bok. Blir också nyfiken på vem du valt som lektör?!