lördag 12 januari 2013

Härlig lördag

Idag har jag:

  • Städat undan julen (åtminstone en hel del, finns lite kvar till imorgon - måste ju ha något att göra då med)
  • Shoppat lite, bland annat ett bling-skal till min nya iPhone5
  • Kollat på en ny klocka (dock inte köpt någon)
  • Köpt tulpaner
  • Skjutsat dottern till sin pappa (hathathat på det)
  • Kollat resor till Spanien i sommar
  • Läst


Kort sagt en bra dag förutom att jag skjutsat gumman till sin pappa.
 Bättre blev den när vi käkade sushi till middag. Mums! Lax och avocado är mina favoriter. Sen fick jag bitarna med räkor från maken eftersom han inte gillar dem.

Nu har vi just ätit årets första semla (en smaklös sak från Hemköp) och kollar på Netflix. Kollar en film som heter The Last Legion med självaste COLIN FIRTH i. Dagen kan inte bli bättre än så.

Colin som romersk general. Ögongodis även om han inte är lika snygg i den här filmen som han brukar vara...
Hur har er dag varit?



1 kommentar:

Ebba Range sa...

Min dag har varit utan sushi och övrigt som du nämnt. Men vad jag blev sugen på sushi - tror att det var flera år sedan jag åt det senast - undrar varför?
Jag har redigerat hela långa dagen OCH kvällen - nu är kl. 01.22!
Kram