onsdag 6 april 2011

Ibland blir man bara så häpen

Jag avslutade en kurs förra veckan, och slutuppgiften kände jag att jag var väldigt missnöjd med för den hade jag bara slarvat fram. Jag fattade ju inte vad jag läste i litteraturen, så jag var beredd på att få göra om den eller komplettera.

Döm om min oerhörda förvåning då jag får betyget på uppgiften = C!!! För er som inte ännu vet de nya betygen så är A bäst och E lägsta godkändnivå och det finns två betyg till som är Fx och F där Fx betyder komplettera och F ej godkänd. Alltså fick jag ett "medelbetyg" på både uppgiften och kursen! Jag dånar! Det var årets mest positiva chock!

Nu ska jag lägga mig och sova. I tid för en gångs skull!

8 kommentarer:

Ebba Range sa...

SÅ OTROLIGT ROLIGT! GRATTIS & KRAM

Cattis sa...

Grattis... men blir förvånad... (inte över ditt betyg...)men, används redan de nya betygen???

kramkram

Anette sa...

GRATTIS vännen!!

Du är bäst

kramar @nette

Åsa Hellberg sa...

Vad bra att veta att du har en godkänt lägstaläge. Det bådar gott!:)

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Tack!! Kram!

Cattis: På Stockholms universitet finns de nya betygen och har gjort det sedan jag började där (=över ett år). Konstigt att det inte är enhetligt...
Kram

@nette: Tack fina du! <3
Kram

Ninas skrivarlya sa...

Åsa: Ja verkligen. Jag är nöjd bara jag blir godkänd. ;)

Unknown sa...

Grattis! :)

Ninas skrivarlya sa...

Vargen: Tack! :)