tisdag 26 april 2011

En ny bloggaward!


Tack snälla Anneli och Perny för denna award! Otroligt att det var två av mina bloggvänner som tyckte att jag var värd den. Det värmer. Jag blir alltid så vansinnigt glad och stolt när jag får en award och den kom faktiskt i rättan tid. Jag hade faktiskt funderat på att dra ner på bloggandet eftersom det känns som jag bara säger samma saker hela tiden, men det här gör mig peppad att fortsätta blogga ett tag till. Tack underbara ni!

Nu ska jag berätta 8 saker om mig själv som ni inte hört tidigare, och det kanske inte blir det lättaste. Jag ber om ursäkt om jag sagt något tidigare.

1) Mitt favoritgodis är lakrits och choklad.

2) Jag är rädd för spindlar (även om jag tränar på att bemästra min rädsla)

3) Ännu mer rädd för höjder

4) Efter att jag blev hundbiten av en främmande hundj*vel för 1,5 år sedan så blir jag jättenervös av att ha en hund bakom mig som jag inte har någon kontroll över.

5) Jag gick humanistisk linje på gymnasiet för att jag älskade (och älskar ännu) språk och hade matte som ett ämne som ligger längst ner på min tycka-om-lista (det gör det fortfarande).

6) Jag spelar piano, fast jag spelar hellre än bra om man säger så.

7) Jag skulle egentligen ha fått heta Madeleine, men mamma tyckte att det var för långt och jag skulle ju bara få smeknamn, så det fick bli ett kort namn; Nina.

8) Gillar tecknade serier. Har många Tintin-album i min ägo, och förut läste jag mycket Gaston, Lucky Luke osv. Numera blir det mycket tecknad film istället. Aladdin är min absoluta favorit.

Nu ska jag skicka denna award vidare, men det blir inte det lättaste eftersom alla som jag vill ge den till har redan fått den. :) Därför ger jag den vidare till den som vill ha den! Meddela mig i kommentarsfältet om du känt dig "träffad" och länka så får jag läsa dina svar. :)

Inga kommentarer: