torsdag 14 april 2011

5 242 ord!

Det blev min skörd idag. Det är inte klokt vilket skrivarflöde jag har haft idag. Jag har bara levt, andats, svettats och ätit 1700-tal. Jag har skrivit sedan tidiga morgonen, och dessemellan har jag forskat och researchat massor, så hade jag enbart skrivit så hade jag säkert skrivit det dubbla. Hehe. Nåja, jag är så otroligt nöjd över mitt jobb idag, och jag har till och med passerat 100 sidor! Oj vilket flyt! Jag blir nästan häpen själv över hur bra det har gått, och nu får vi hoppas att det går lika bra imorgon. Jag har lite feber och är förkyld, det är kanske det som gör susen (plus att jag lagt studierna i bakhuvudet ett par dagar...)
Ja, så sant. Min fantasi tar mig verkligen till oanade höjder just nu!

6 kommentarer:

Annelie sa...

Wow, imponerande. Vet inte om jag har skrivit så mycket på en enda dag. I alla fall inte skönlitterärt. Bra jobbat!

Perny sa...

Grattis!

Va härligt att du brutit hundrabarriären, vilket skrivarflyt du har!

Ninas skrivarlya sa...

Annelie: Tack! :) Jag har nog inte heller skrivit så mycket på en dag förr, så det kändes härligt att få testa sina gränser lite. :)

Perny: Tack! :) Ja, det är otroligt vilket flyt. Jag vill inte sluta skriva. ;)

Ebba Range sa...

Du är inte sann alltså (på Stockholmska - alltså:-))
HippHippHurra:-)
Kram

Susanne B sa...

Låter underbart, vilket flow!

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Hehe, tack så mycket. Nej jag tror inte heller att jag är sann. Jag fattar inte hur mycket jag faktiskt skrev igår. Helt galet. :)

susanne: Ja, riktigt härligt var det! Jag är så glad när det händer. :)