måndag 11 februari 2013

Måndag

Nä. Ingen bra dag idag heller.

Vet inte vad det var idag. Kände av kraftig hjärtklappning i morse på väg till jobbet, och jag var tvungen att kliva av tunnelbanan en station tidigare eftersom jag började känna mig yr. Det var hemskt otäckt. Jag brukar få hjärtklappning och snabb puls ibland, men inte som idag när jag dessutom kände mig så yr och svimfärdig. Har känt mig lite dassig på förmiddagen, men det gick över efter ett tag. Nu på kvällen kände jag mig lite risig igen. Ingen aning vad det här är. Extrem trötthet? Stress?

Tur jag ska vara hemma och vabba imorgon så jag får ta det lugnt. (Sonen kräktes på skolan idag... huuuu...)

I morgon är det fettisdag. Då blir'e semla! Yay.

4 kommentarer:

Tina sa...

Stress! (eller begynnande flunsa)
Att ta på allvar i alla fall. Kroppen säger ifrån, lyssnar man inte så börjar den tillslut att skrika.
Kram på dig!

Ninas skrivarlya sa...

Tina: Jag tror också stress. Försöker lära mig att ta det lugnt, men det är inte så lätt med det jobb jag har. :(

Kram

MalinC sa...

Usch! Ta det lugnt. Och njut definitivt av semla... : )

Anonym sa...

Har precis samma symptom som du när jag stressar. De där hjärtklappningarna är inte alls trevliga men som tur är helt ofarliga. Det tog ett tag innan jag fattade att det berodde på stress men fick hjälp genom företagsvården och stöd från min chef som tog bort några av mina arbetsuppgifter. Så försök ta det lite lugnare och promenader är faktiskt ett mycket bra sätt att häva attackerna. Det är adrenalinet som måste rensas ut som annars lagras i kroppen och retar hjärtat på något sätt.
Kram!