söndag 3 februari 2013

Ljuvliga söndag

Tänk vad lite sömn kan göra. Jag sov ända till kl 11 idag! Det har jag väl inte gjort på hur länge som helst. Till slut blir det väl så att kroppen säger stopp och belägg och ser till att jag sover, trots att jag är lättväckt och lyckades sova utan öronproppar och allt. Då är man slut. Det var skönt att kliva upp och känna att jag inte är totalt slut direkt. Pigg kan jag inte säga att jag är, det har jag inte varit på säkert 10 år. Tröttheten är en del av mig.

Idag har vi installerat den nya ugnen och mikron i köket och invigt båda. Barnen bakade lite chokladmuffins som vi fick premiärbaka i nya varmluftsugnen, och de blev perfekta. Lovely.
Nya, fina vitvarorna!
Barnens underbara chokladmuffins med bitar av hackad mjölkchoklad i. Mums!!
Det var så vackert väder idag också, och tyvärr missade vi mycket av den fina dagen när vi krånglade vitvarorna på plats, men på eftermiddagen fick jag en liten promenad och det var skönt.

Nu ska vi bara vänta 2 v till innan resten av köksgrejorna kommer. Gaaahhhh! Kan det inte vara 15 feb nu?!




Inga kommentarer: